Jeje

Mannen som gjorde dans till något mer än just dans, mannen som ett tag ensam försörjde hela världens plastikkirurgikliniker och mannen med den underbara rösten, Michael Jackson, ska lägga av.
Nu tar en epok slut. Han var en man med en oklanderlig röst och med en kanske något mindre oklanderlig relation till barn. Världen kommer inte bli densamma utan dig, Michael. Med din moonwalk, rättegångar om barnvåldtäkt och pyjamaspartyn förgyllde du allas vår vardag. Mitt hjärta kommer förevigt sakna någonting, och den biten är du.

Vem försöker jag lura? Vem bryr sig? Inte jag iallafall.

dagens gåta blir en gammal goding;
Ju mer du tar bort av mig, desto större blir jag. Vem är jag?

pössssss

/bigboyoskar

Kommentarer
Postat av: Lovisa

han är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0