Man kan inte tävla i musik.

Inte för att jag kan påstå att jag bryr mig nämnvärt men varför envisas vi hela tiden med att skicka dåliga bidrag vidare till Eurovision Song Contest? Liksom jag menar, är den svenska jantementaliteten så djupt förankrad i oss att vi tycker om att förlora? Tycker vi att det är skoj att bli förnedrade? Kanske det. Enda anledningen jag kan komma på till varför vi skickar en värdelös operablondie med ännu sämre låt till Moskva. Dessutom är hon äcklig.

Vågen för vädret förresten, nu ska bara snön försvinna och sverige förvandlas till ett nordiskt afrika. Då är det perf.

OCH ASTON VILLA FÖRLORADE, WOHOOO. VÄGEN ÄR ÖPPEN FÖR ARSENAL

/bigboyoskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0