clever

En till gåta; 
Ett föredrag är två minuter långt i tjugoåtta fall av tjugonio. I det tjugonionde fallet är det dubbelt så långt, det vill säga fyra minuter. Varför då?

Ledtråd: Jag har permanentat hår och glasögonen för långt ner på nästippen. Saken jag frenetiskt håller mina ögon på säger tick tack, dock lite oftare än andra så kallade "tick tackare"

Inatt kommer mina syskon hem för en snabbvisit för första gången sen början av december. Trots att det är skönt med all denna space har jag saknat någon att ta ut min aggretion på. Det är skoj att bråka. Ibland.

/bigboyoskar!

Kommentarer
Postat av: pem

haha stämmer ju as bra ju, hon är galen :(

2009-03-07 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0